Puteti solicita returul de produse pentru urmatoarele situatii:
Returul de produse poate fi solicitat in termen de 10 zile de la achizitie.
- Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site
Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de NERAMO DISTRIBUTION.
Produse nefunctionale in primele 24 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari
Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la receptia efectiva, ridicarea de la sediul NERAMO sau receptia la domiciliu prin curier - puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou.
Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.
- Produse ce v-au fost livrate gresit
Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de NERAMO DISTRIBUTION.
- Produse defecte in perioada de garantie
Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi returnate .
Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi prezentate intr-un centru de service al producatorului daca a fost emis pentru ele un Certificat de Garantie din partea producatorului. Prin serviciul de curierat, costurile de transport sunt suportate de catre cumparator si vor fi scazute din valoarea ce trebuie returnata cumparatorului.
Pentru a beneficia de returul produselor in 30 zile, trebuie completat formularul de retur de pe site, cel tarziu in a 30-a zi calendaristica de la data ridicarii/primirii produsului. Formularele completate dupa 30 zile calendaristice nu sunt luate in considerare.
NOTA
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.
- Returnarea produselor resigilate
Recomandam verificarea imediat dupa receptie a acestor produse. Nu se accepta returul produselor pentru accesorii lipsa sau pentru alte motive care sunt prezentate in starea produsului. Pentru aceasta categorie de produse contravaloarea se returneaza doar in urmatoarele conditii:
- produsul se defecteaza in perioada de garantie prevazuta;
- defectul nu poate fi remediat intr-un interval de 15 zile lucratoare;
- produsul defect nu poate fi inlocuit cu un produs similar.
PRODUSE RESIGILATE
Produsele resigilate sunt produse functionale, testate si verificate de catre tehnicienii nostri, ale caror ambalaje au fost deschise. Aceste produse pot prezenta mici probleme estetice, cum ar fi urme de atingere sau de utilizare.
Datorita faptului ca produsele au fost resigilate din diverse motive, exista posibilitatea ca pachetul sa nu contina toate accesoriile originale, documentatia, sau parti din ambalajul original. Accesoriile care asigura functionalitatea produsului (ex.: alimentator) sunt prezente intotdeauna.
Date fiind natura acestor produse si reducerile substantiale de pret fata de produsele similare sigilate, garantiile oferite nu acopera aceeasi perioada ca la produsele noi, sigilate. Perioada de garantie este specificata pentru fiecare produs resigilat in parte. Conditiile de utilizare, manipulare si transportare a unui produs resigilat sunt aceleasi ca cele de la produsele sigilate.
Recomandam verificarea imediat dupa receptie a acestor produse. Nu se accepta returul produselor pentru accesorii lipsa sau pentru alte motive care sunt prezentate in starea produsului. Pentru aceasta categorie de produse, contravaloarea se returneaza doar in urmatoarele conditii:
- produsul se defecteaza in perioada de garantie prevazuta;
- defectul nu poate fi remediat intr-un interval de 30 de zile lucratoare;
- produsul defect nu poate fi inlocuit cu un produs similar.
Puteti solicita returul de produse pentru urmatoarele situatii:
Returul de produse poate fi solicitat in termen de 10 zile de la achizitie.
- Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site
Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de NERAMO DISTRIBUTION.
Produse nefunctionale in primele 24 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari
Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la receptia efectiva, ridicarea de la sediul NERAMO sau receptia la domiciliu prin curier - puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou.
Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.
- Produse ce v-au fost livrate gresit
Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de NERAMO DISTRIBUTION.
- Produse defecte in perioada de garantie
Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi returnate .
Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi prezentate intr-un centru de service al producatorului daca a fost emis pentru ele un Certificat de Garantie din partea producatorului. Prin serviciul de curierat, costurile de transport sunt suportate de catre cumparator si vor fi scazute din valoarea ce trebuie returnata cumparatorului.
Pentru a beneficia de returul produselor in 30 zile, trebuie completat formularul de retur de pe site, cel tarziu in a 30-a zi calendaristica de la data ridicarii/primirii produsului. Formularele completate dupa 30 zile calendaristice nu sunt luate in considerare.
NOTA
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.
- Returnarea produselor resigilate
Recomandam verificarea imediat dupa receptie a acestor produse. Nu se accepta returul produselor pentru accesorii lipsa sau pentru alte motive care sunt prezentate in starea produsului. Pentru aceasta categorie de produse contravaloarea se returneaza doar in urmatoarele conditii:
- produsul se defecteaza in perioada de garantie prevazuta;
- defectul nu poate fi remediat intr-un interval de 15 zile lucratoare;
- produsul defect nu poate fi inlocuit cu un produs similar.
PRODUSE RESIGILATE
Produsele resigilate sunt produse functionale, testate si verificate de catre tehnicienii nostri, ale caror ambalaje au fost deschise. Aceste produse pot prezenta mici probleme estetice, cum ar fi urme de atingere sau de utilizare.
Datorita faptului ca produsele au fost resigilate din diverse motive, exista posibilitatea ca pachetul sa nu contina toate accesoriile originale, documentatia, sau parti din ambalajul original. Accesoriile care asigura functionalitatea produsului (ex.: alimentator) sunt prezente intotdeauna.
Date fiind natura acestor produse si reducerile substantiale de pret fata de produsele similare sigilate, garantiile oferite nu acopera aceeasi perioada ca la produsele noi, sigilate. Perioada de garantie este specificata pentru fiecare produs resigilat in parte. Conditiile de utilizare, manipulare si transportare a unui produs resigilat sunt aceleasi ca cele de la produsele sigilate.
Recomandam verificarea imediat dupa receptie a acestor produse. Nu se accepta returul produselor pentru accesorii lipsa sau pentru alte motive care sunt prezentate in starea produsului. Pentru aceasta categorie de produse, contravaloarea se returneaza doar in urmatoarele conditii:
- produsul se defecteaza in perioada de garantie prevazuta;
- defectul nu poate fi remediat intr-un interval de 30 de zile lucratoare;
- produsul defect nu poate fi inlocuit cu un produs similar.